
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.
Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków
Zarządzanie projektami związanymi z budowaniem relacji z Klientami ze szczególnym naciskiem na komunikację oraz weryfikację bieżących kwestii.
Projektowanie i realizacja strategii komunikacyjnych, które wspierają cele biznesowe.
Identyfikowanie problemów i rekomendowanie rozwiązań wspierających komunikację z Klientami.
Koordynacja działań zespołu w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji projektów zgodnie z procedurami, harmonogramem i bieżącą sytuacją.
Monitorowanie i analiza skuteczności działań komunikacyjnych, tworzenie procedur oraz wdrażanie usprawnień w oparciu o dane i feedback od Klientów.
Tworzenie segmentacji Klientów i definiowanie grup docelowych dla działań komunikacyjnych.
Przygotowywanie wytycznych i procedur, instrukcji , raportów i prezentacji dla różnych grup odbiorców.
Weryfikacja i analiza zadań zespołu, poprawności ich wykonania, zgodności z procedurami.
Współpraca z działami marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta w ramach realizowanych projektów.
Nasze wymagania
Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i koordynowaniu zadań zespołu, w obszarze komunikacji marketingowej.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne – zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i tworzeniu perswazyjnych, skutecznych przekazów marketingowych.
Umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnych, dostosowanych do różnych segmentów Klientów.
Wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność zarządzania pracą zespołu i projektami.
Myślenie analityczne, wychodzenie z inicjatywą i proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań projektowych i komunikacyjnych.
Umiejętność pracy z danymi – analiza wyników działań i wyciąganie wniosków na potrzeby projektów i Zarządu.
Etapy Rekrutacji
Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:
Analiza CV
Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR
Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.
Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym
To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.
O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami
Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie odpowiedziały na Twoje pytania, chętnie odpowiemy na nie osobiście za pomocą formularza kontaktowego.
Formularz kontaktowy