
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.
Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, w tym strategii e-commerce, mających na celu zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki.
Nadzorowanie, planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług.
Zarządzanie zespołem marketingowym, delegowanie zadań, motywowanie i dbanie o rozwój pracowników.
Monitorowanie konkurencji, analiza wyników i regularne raportowanie do zarządu firmy.
Wdrażanie zmian poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych, funkcjonalności oraz poprawę jakości interfejsu pod kątem UX.
Koordynacja i optymalizacja kanałów performance marketingowych oraz kampanii na platformach zewnętrznych.
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji działań marketingowych
Stała współpraca z działami: IT, Dziekanat, DOK i Finanse.
Analiza danych marketingowych, raportowanie wyników działań oraz wdrażanie rekomendacji optymalizacyjnych
Nasze wymagania
Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami, e-commerce i digital marketingiem.
Praktyczna wiedza z zakresu PPC (Google Ads, Facebook Ads).
Udowodnione doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołem pracowników.
Doświadczenie w planowaniu i optymalizacji kampanii
Znajomość zagadnień z zakresu online marketingu oraz analityki.
Zdolności analityczne i umiejętność monitorowania konkurencji oraz raportowania wyników.
Samodzielność, kreatywność i proaktywność w działaniu.
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem lub komunikacją.
Mile widziane
Doświadczenie w branży edukacyjnej.
Doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek i usług na rynek.
Doświadczenie w procesach automatyzacji
Umiejętność zarządzania całym "Cyklem Życia Produktu"
Etapy Rekrutacji
Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:
Analiza CV
Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR
Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.
Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym
To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.
O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami
Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie odpowiedziały na Twoje pytania, chętnie odpowiemy na nie osobiście za pomocą formularza kontaktowego.
Formularz kontaktowy