
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.
Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków
Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz wdrażanie strategii SEO przygotowanej przez innych specjalistów.
Przeprowadzanie podstawowych audytów SEO.
Analiza słów kluczowych.
Planowanie i realizacja działań linkbuildingowych.
Monitoring wyników SEO, analiza konkurencji oraz rekomendowanie działań w celu poprawy wyników w wyszukiwarkach w podstawowym zakresie.
Współpraca z zespołami contentowymi, developerskimi i marketingowymi w celu wdrażania najlepszych praktyk SEO.
Optymalizacja i współtworzenie treści SEO.
Tworzenie strategii SEO Contentowej.
Weryfikacja treści na podstawie wytycznych.
Nasze wymagania
Min. półroczne doświadczenie w pracy w branży SEO.
Podstawowa znajomość narzędzi SEO (Google Analytics, Ahrefs, Senuto, Google Search Console, Screaming Frog lub podobnych).
Dobra znajomość Excela, Google Sheets.
Umiejętność analitycznego myślenia, formułowania wniosków oraz praktyczna wiedza z zakresu SEO.
Znajomość technik linkbuildingu oraz doświadczenie w pozyskiwaniu wartościowych linków.
Znajomość podstaw HTML, umiejętność zarządzania podstronami w WordPressie.
Znajomość podstawowych narzędzi do analizy i optymalizacji treści, takich jak ChatGPT.
Regularne śledzenie trendów z dziedziny SEO, AI, marketingu i analiza zmian w algorytmach Google.
Optymalizowania i tworzenia treści SEO w sposób zgodny z najlepszymi praktykami.
Terminowość w realizacji zadań oraz dobra organizacja pracy
Mile widziane
Doświadczenie w pracy w branży edukacyjnej, e-commerce lub marketingowej.
Potwierdzenie udziału w szkoleniach z zakresu SEO, copywritingu lub content marketingu.
Doświadczenie w tworzeniu treści, „lekkie pióro”.
Etapy Rekrutacji
Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:
Analiza CV
Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR
Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.
Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym
To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.
O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami
Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie odpowiedziały na Twoje pytania, chętnie odpowiemy na nie osobiście za pomocą formularza kontaktowego.
Formularz kontaktowy