
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.
Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków
W roli Office Managera będziesz odpowiedzialna/-y za sprawne funkcjonowanie biura oraz tworzenie środowiska pracy sprzyjającego codziennej działalności całego zespołu. Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
kompleksowe zarządzanie przestrzenią biurową i nieruchomościami firmy,
koordynacja działań związanych z administracją, serwisami technicznymi oraz bezpieczeństwem,
współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (technicznych, serwisowych, administracyjnych),
kontrola kosztów eksploatacyjnych oraz optymalizacja budżetu biura i utrzymania budynków,
nadzór nad dokumentacją administracyjną i techniczną, w tym obiegiem dokumentów i umowami,
organizacja procesów biurowych oraz obsługi korespondencji,
nadzór nad zespołem recepcyjnym i innymi zespołami wspierającymi codzienne funkcjonowanie biura,
współtworzenie przyjaznego i funkcjonalnego środowiska pracy poprzez modernizację i adaptację przestrzeni biurowych.
Nasze wymagania
minimum 3–5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (zarządzanie biurem lub nieruchomościami),
znajomość prawa i regulacji dotyczących eksploatacji i zarządzania nieruchomościami
doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracy z dostawcami usług,
wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i priorytetyzowania wielu zadań,
bardzo dobra komunikatywność oraz zdolność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji,
samodzielność, proaktywność i inicjatywa w poszukiwaniu rozwiązań i optymalizacji procesów,
skrupulatność i dbałość o szczegóły, szczególnie w zakresie dokumentacji i budżetu.
To oferujemy
stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji,
realny wpływ na rozwój i funkcjonowanie firmy,
możliwość wdrażania własnych usprawnień i inicjatyw,
szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
przyjazną atmosferę pracy i swobodę działania,
benefity w ramach platformy kafeteryjnej.
Etapy Rekrutacji
Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:
Analiza CV
Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR
Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.
Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym
To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.
O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami
Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie odpowiedziały na Twoje pytania, chętnie odpowiemy na nie osobiście za pomocą formularza kontaktowego.
Formularz kontaktowy