Rekrutacja otwarta!

Office Manager

Miejsce pracy:

Wrocław

Aplikuj

Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego

To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.

Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków

  • W roli Office Managera będziesz odpowiedzialna/-y za sprawne funkcjonowanie biura oraz tworzenie środowiska pracy sprzyjającego codziennej działalności całego zespołu. Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • kompleksowe zarządzanie przestrzenią biurową i nieruchomościami firmy,

  • koordynacja działań związanych z administracją, serwisami technicznymi oraz bezpieczeństwem,

  • współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (technicznych, serwisowych, administracyjnych),

  • kontrola kosztów eksploatacyjnych oraz optymalizacja budżetu biura i utrzymania budynków,

  • nadzór nad dokumentacją administracyjną i techniczną, w tym obiegiem dokumentów i umowami,

  • organizacja procesów biurowych oraz obsługi korespondencji,

  • nadzór nad zespołem recepcyjnym i innymi zespołami wspierającymi codzienne funkcjonowanie biura,

  • współtworzenie przyjaznego i funkcjonalnego środowiska pracy poprzez modernizację i adaptację przestrzeni biurowych.

Nasze wymagania

  • minimum 3–5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (zarządzanie biurem lub nieruchomościami),

  • znajomość prawa i regulacji dotyczących eksploatacji i zarządzania nieruchomościami

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracy z dostawcami usług,

  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i priorytetyzowania wielu zadań,

  • bardzo dobra komunikatywność oraz zdolność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji,

  • samodzielność, proaktywność i inicjatywa w poszukiwaniu rozwiązań i optymalizacji procesów,

  • skrupulatność i dbałość o szczegóły, szczególnie w zakresie dokumentacji i budżetu.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji,

  • realny wpływ na rozwój i funkcjonowanie firmy,

  • możliwość wdrażania własnych usprawnień i inicjatyw,

  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego,

  • przyjazną atmosferę pracy i swobodę działania,

  • benefity w ramach platformy kafeteryjnej.

Aplikuj

Etapy Rekrutacji

Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:

Analiza CV

Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.

Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR

Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.

Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym

To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.

O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.

Aplikuj

Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami

Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie odpowiedziały na Twoje pytania, chętnie odpowiemy na nie osobiście za pomocą formularza kontaktowego.

Formularz kontaktowy
Aplikuj