Rekrutacja otwarta!

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy:

Wrocław

Aplikuj

Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego

To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.

Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków

  • Udzielanie informacji na temat oferty studiów oraz ich przebiegu poprzez obsługę infolinii oraz kontakt mailowy. Jeśli lubisz prowadzić rozmowy z ludźmi, ta część pracy jest dla Ciebie!

  • Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją, przebiegiem i zakończeniem kształcenia studentów.

  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji. Jesteśmy zespołem, który ceni dokładność i porządek

  • Przygotowywanie codziennych zestawień oraz raportów - tutaj przyda się Twoja skrupulatność

Nasze wymagania

  • Doskonałe umiejętności w zakresie obsługi klienta – wiesz jak prowadzić rozmowy telefoniczne na najwyższym poziomie

  • Wielozadaniowość - Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań – od odpowiadania na maile po błyskawiczne reagowanie na połączenia telefoniczne

  • Skrupulatność i odpowiedzialność w realizacji obowiązków – dbasz o to, aby wszystkie zadania zostały wykonane na 100%

  • Pozytywne nastawienie i chęć pomocy – dla Ciebie dobra obsługa to priorytet!

  • Gotowość na wyzwania - nowe sytuacje traktujesz jako możliwość rozwoju, a nie jako przeszkodę

  • Sprawność w obsłudze komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe

  • Znajomość branży edukacyjnej

To oferujemy

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy

  • Ciągły feedback – zawsze wiesz, czy idziesz w dobrym kierunku

  • Bogatą ścieżkę rozwoju – 100% kadry liderskiej w Dziale Obsługi Klienta zaczynało od stanowiska specjalisty

  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia - zapewnimy Ci wsparcie, abyś stał się ekspertem

  • Benefity w systemie kafeteryjnym – dla nas liczy się Twój wybór i indywidualne potrzeby

  • Komfortowe biuro w centrum Wrocławia

  • Cykliczne imprezy integracyjne

  • Świetną atmosferę i brak dress code'u

Aplikuj

Etapy Rekrutacji

Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:

Analiza CV

Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.

Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR

Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.

Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym

To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.

O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.

Aplikuj