
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
To innowacyjna uczelnia umożliwiająca zdobycie wykształcenia w nowoczesnych formach nauczania.
Pomysł na stworzenie oferty studiów dopasowanych do potrzeb aktywnych zawodowo słuchaczy w formie online pojawił się u nas ponad 5 lat temu i wciąż pracujemy nad najwygodniejszymi i najbardziej efektywnymi formami zdobywania wiedzy. Nasze autorskie rozwiązania nieustannie rozwijane są przez wewnętrzny softwarehouse, a długoletnie doświadczenie pozwoliło nam stać się pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku.

Twój zakres obowiązków
Udzielanie informacji na temat oferty studiów oraz ich przebiegu poprzez obsługę infolinii oraz kontakt mailowy. Jeśli lubisz prowadzić rozmowy z ludźmi, ta część pracy jest dla Ciebie!
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych związanych z rekrutacją, przebiegiem i zakończeniem kształcenia studentów.
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji. Jesteśmy zespołem, który ceni dokładność i porządek
Przygotowywanie codziennych zestawień oraz raportów - tutaj przyda się Twoja skrupulatność
Nasze wymagania
Doskonałe umiejętności w zakresie obsługi klienta – wiesz jak prowadzić rozmowy telefoniczne na najwyższym poziomie
Wielozadaniowość - Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań – od odpowiadania na maile po błyskawiczne reagowanie na połączenia telefoniczne
Skrupulatność i odpowiedzialność w realizacji obowiązków – dbasz o to, aby wszystkie zadania zostały wykonane na 100%
Pozytywne nastawienie i chęć pomocy – dla Ciebie dobra obsługa to priorytet!
Gotowość na wyzwania - nowe sytuacje traktujesz jako możliwość rozwoju, a nie jako przeszkodę
Sprawność w obsłudze komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office
Mile widziane
Wykształcenie wyższe
Znajomość branży edukacyjnej
To oferujemy
Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
Ciągły feedback – zawsze wiesz, czy idziesz w dobrym kierunku
Bogatą ścieżkę rozwoju – 100% kadry liderskiej w Dziale Obsługi Klienta zaczynało od stanowiska specjalisty
Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia - zapewnimy Ci wsparcie, abyś stał się ekspertem
Benefity w systemie kafeteryjnym – dla nas liczy się Twój wybór i indywidualne potrzeby
Komfortowe biuro w centrum Wrocławia
Cykliczne imprezy integracyjne
Świetną atmosferę i brak dress code'u
Etapy Rekrutacji
Proces rekrutacji w WSKZ składa się z kilku etapów i może różnić się w zależności od stanowiska. Poznaj główne etapy procesu:
Analiza CV
Dokładnie zapoznajemy się z Twoją aplikacją, sprawdzając doświadczenie, umiejętności i dopasowanie do stanowiska. Jeśli spełniasz wymagania, zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
Rozmowa telefoniczna ze specjalistą HR
Podczas krótkiej rozmowy opowiemy o firmie i stanowisku, a także poznamy Twoje doświadczenie, oczekiwania i motywację do pracy. To również dobry moment na pierwsze pytania.
Spotkanie osobiste lub on-line ze specjalistą HR i przyszłym przełożonym
To okazja do lepszego poznania zespołu i zakresu obowiązków. Omówimy szczegóły stanowiska, Twoje kompetencje i wspólne oczekiwania, by upewnić się, że to idealne dopasowanie.

W przypadku wybranych stanowisk przewidujemy również spotkanie Dyrektorem HR oraz władzami Uczelni. Między kolejnymi etapami rekrutacji lub w trakcie spotkań możemy poprosić Cię o wykonanie zadań, które pomogą nam w ocenie Twoich kompetencji.
O każdym etapie i zadaniu uprzedzamy i informujemy z wyprzedzeniem.
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami
Jeśli informacje zawarte na tej stronie nie odpowiedziały na Twoje pytania, chętnie odpowiemy na nie osobiście za pomocą formularza kontaktowego.
Formularz kontaktowy