Edukacja 2.0

Rabat nawet do 40% na kolejny kierunek

Sprawdź

mgr Andrzej Meler

Marketing

Absolwent fizyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, z wykształceniem podyplomowym na kierunku Menadżer Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Ukończył również studia MBA na Franklin University w Ohio. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu w agencji marketingowej oraz Doradcy ds. Klientów Korporacyjnych, specjalizując się w tworzeniu strategii marketingowych, brandingu i rebrandingu. Dodatkowo jest wykładowcą akademickim na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu marketingu i strategii marketingowej.

Zobacz innych wykładowców

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

Dawid Lasociński