Digital marketing i marketing automation z elementami AI
Studia licencjackie na kierunku Zarządzanie
Czesne
Poziom:
Studia licencjackie
Liczba semestrów:
6Klikając "Zapisz się na studia", zostaniesz przekierowany na stronę studia-online.pl, gdzie dokonasz rejestracji na wybrany kierunek.

Czego nauczysz się na studiach
Digital marketing i marketing automation z elementami AI?
zdobędziesz wiedzę o zarządzaniu marką i budowaniu jej tożsamości w mediach społecznościowych, co jest kluczowe w dzisiejszym cyfrowym świecie.
rozwiniesz umiejętności kreatywne niezbędne w branży marketingu cyfrowego;
odkryjesz, zasady tworzenia i zarządzania strategią content marketingu z pomocą nowoczesnych technologii;
nauczysz się zasad SEO i SEM, by skutecznie budować widoczność w sieci;
dowiesz się, w jaki sposób AI wspiera analizę zachowań konsumenckich oraz personalizację treści;
poznasz techniki tworzenia i monitorowania kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi automatyzacji;


Uzyskane kwalifikacje
Podczas studiów zrealizujesz niezbędną liczbę punktów ECTS, otrzymasz tytuł i dyplom licencjata oraz uzyskasz kwalifikacje zgodne z VI poziomem w Polskiej Ramie Kwalifikacji, co umożliwi Ci kontynuację nauki również za granicą.
Co zyskasz po studiach?
Studia Digital Marketing i Marketing Automation z elementami AI pozwolą Ci zdobyć praktyczne umiejętności, które wyróżnią Cię na rynku pracy. Zdobędziesz kompetencje cenione przez pracodawców, zwłaszcza w dynamicznej branży marketingowej, gdzie technologia i kreatywność odgrywają kluczową rolę. Studia Digital marketing i marketing automation z elementami AI są specjalnością w obrębie kierunku Zarządzanie I stopnia. Tok nauczania w semestrach 4-6 przewiduje w programie studiów realizację przedmiotów specjalnościowych w ramach wybranego modułu specjalnościowego: Digital marketing i marketing automation z elementami AI.Dołącz do Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego i poznaj od podszewki marketing internetowy. Studia licencjackie to Twoja szansa na rozwój – zrób pierwszy krok do kariery już dziś!
Podstawa prawna
Wszystkie kierunki prowadzone przez naszą Uczelnię posiadają pozytywną ocenę Polskiej Komisji Akredytacyjnej – dzięki temu masz pewność jego realizacji zgodnie z wytycznymi odpowiednich Ministerstw.Studia realizowane są zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz. U. z 2021 r. poz. 661, z późn. zm). Istnieje również możliwość realizacji studiów w oparciu o przepisy art. 85 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668, z późn. zm).W związku z powyższym nasza Uczelnia oferuje możliwość studiowania z wykorzystaniem metody kształcenia online. Jest to alternatywna forma nauki, do tej realizowanej w całości w siedzibie Uczelni.
Perspektywy rozwoju zawodowego
Najnowsze dane ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii pokazują, że w 2023 roku aż 51% marketerów aktywnie wykorzystuje generatywną AI do personalizowania kampanii marketingowych i analizowania danych konsumenckich. Dodatkowe 22% planuje wdrożenie tych narzędzi w najbliższym czasie, co wyraźnie pokazuje, że w marketingu standardem staje się wykorzystywanie w codziennej pracy sztucznej inteligencji. Studia w tym obszarze przygotują Cię do wyzwań, które pojawiają się w tym dynamicznym środowisku. Zyskasz kompetencje, które będą miały ogromne znaczenie na rynku pracy, zapewniając Ci przewagę w procesach rekrutacyjnych oraz dając szansę na rozwój satysfakcjonującej kariery.
Cel studiów
Interesują Cię takie zagadnienia jak automatyzacja procesów marketingowych, analiza danych, czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji z klientem? Studia licencjackie Digital marketing i marketing automation z elementami AI to kształcenie łączące wiedzę z obszaru marketingu, nowych technologii i podstaw zarządzania. Zdobyte kompetencje pozwolą Ci na skuteczne kreowanie kampanii, które wyróżniają się na rynku i angażują odbiorców. Zapoznasz się z podstawami SEO, SEM i content marketingu, ale również z zaawansowanymi technikami automatyzacji oraz personalizacji kampanii z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dołącz do grona przyszłych ekspertów, którzy kształtują przyszłość marketingu cyfrowego!
Możliwości zatrudnienia po studiach
jako specjalista ds. strategii marketingowych w różnych sektorach gospodarki.
na stanowisku konsultant ds. sztucznej inteligencji w firmach konsultingowych;
jako analityk danych w sektorze e-commerce;
w roli eksperta ds. marketing automation w korporacjach oraz firmach technologicznych;
jako specjalista ds. digital marketingu w agencjach reklamowych i PR;


Dlaczego warto studiować z nami?
studia Digital marketing i marketing automation z elementami AI będące specjalnością w obrębie kierunku Zarządzanie zwiększą Twoje szanse na znalezienie wymarzonej pracy.
otrzymasz legitymację studencką, która uprawni Cię do wielu zniżek, a na zakończenie studiów – tytuł licencjata i dyplom zgodny z wytycznymi MNiSW;
korzystasz z wiedzy doświadczonych wykładowców i praktyków, w tym z uznanych uczelni zagranicznych;
masz pewność wysokiej jakości świadczonych usług oraz skuteczności naszych metod;
będziesz mógł równocześnie studiować i pracować lub rozwijać swoje pasje;

Kompetencje potwierdzone dyplomem
Jako nasz absolwent uzyskasz:
kompetencje cenione przez pracodawców.
wiedzę, umiejętności i kwalifikacje niezbędne do podjęcia pracy,
dyplom ukończenia studiów licencjackich,
Program studiów
Program studiów jest zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz. U. z 2021 r. poz. 661, z późn. zm).Sprawdź, jakie przedmioty będziesz realizować w toku studiów:

Digital marketing i marketing automation z elementami AI
Digital marketing i marketing automation z elementami AI
Liczba semestrów: 6
Opłata za czesne
489 zł x10