Studia licencjackie
Rekrutacja otwarta

Psychologia marketingu, reklamy i mediów

Studia licencjackie na kierunku Psychologia

499 zł

Czesne

Poziom:

Studia licencjackie

Liczba semestrów:

6
Zapisz się na studia

Klikając "Zapisz się na studia", zostaniesz przekierowany na stronę studia-online.pl, gdzie dokonasz rejestracji na wybrany kierunek.

Zdjęcie hero
  • alt

    Studia dopasowane do Ciebie

    Zdobądź wiedzę z zakresu psychologii oraz praktyczne umiejętności przydatne w pracy zawodowej.

  • alt

    Doświadczona kadra specjalistów

    Ucz się od praktyków i wykładowców z polskich i zagranicznych uczelni.

  • alt

    Przyszłość oparta na pewnych podstawach

    Postaw na kształcenie i dokumenty zgodne z aktualnymi wytycznymi MNiSW.

  • alt

    Nowoczesna platforma dydaktyczna online

    Korzystaj z innowacyjnej platformy e-learningowej z dostępem do materiałów 24/7.

Czego nauczysz się na studiach

Psychologia marketingu, reklamy i mediów?

  • uzyskasz wieloaspektową wiedzę z psychologii człowieka oraz poznasz jej zastosowania w kontekście marketingu;

  • zrozumiesz, jak umysł wpływa na codzienne zachowania, w tym decyzje konsumenckie;

  • zdobędziesz wiedzę o sprzedaży i marketingu, co pozwoli na efektywne działania sprzedażowe;

  • nauczysz się badać psychologiczne mechanizmy zachodzące w procesie sprzedaży i projektować persony marketingowe;

  • rozwiniesz umiejętność łączenia teorii psychologicznej z praktycznymi kompetencjami marketingowymi.

Zdjęcie czego się nauczysz
Zdjęcie uzyskanych kwalifikacji

Uzyskane kwalifikacje

W toku kształcenia zdobędziesz niezbędną liczbę punktów ECTS, a na zakończenie nauki otrzymasz dyplom i tytuł licencjata. Zdobędziesz również kwalifikacje zgodne z VI poziomem w Polskiej Ramie Kwalifikacji, co umożliwi Ci kontynuację nauki w Polsce, a także na terenie całej Unii Europejskiej.

  • Cel studiów

    Studia licencjackie Psychologia marketingu, reklamy i mediów to dobry wybór dla osób pragnących zgłębić mechanizmy wpływu psychologii na procesy marketingowe i zachowania konsumentów. Kształcenie łączy interdyscyplinarną wiedzę psychologiczną z umiejętnościami marketingowymi, co pozwala lepiej zrozumieć, jak emocje, motywacje i potrzeby konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe. Studenci Psychologii marketingu, reklamy i mediów uczą się analizy działań reklamowych oraz projektowania efektywnej komunikacji z klientami, co przygotowuje ich do pracy w dynamicznej branży marketingowej.

  • Perspektywy rozwoju zawodowego

    Sektor psychologii marketingu stale się rozwija, dostarczając cennych narzędzi do zrozumienia zachowań konsumenckich. Według raportu Publicis Groupe Polska wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2023 roku wyniosła ponad 5,6 mld zł, co oznacza wzrost o 6,7% rok do roku. Takie dane świadczą o ogromnym potencjale zawodowym w branży reklamowej. Studia Psychologia marketingu, reklamy i mediów oferują interdyscyplinarne wykształcenie, umożliwiające rozwój kariery zarówno w marketingu, jak i psychologii.

  • Podstawa prawna

    Wszystkie kierunki prowadzone przez naszą Uczelnię posiadają pozytywną ocenę Polskiej Komisji Akredytacyjnej – dzięki temu masz pewność jego realizacji zgodnie z wytycznymi odpowiednich Ministerstw. Studia realizowane są zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz. U. z 2021 r. poz. 661, z późn. zm). Istnieje również możliwość realizacji studiów w oparciu o przepisy art. 85 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668, z późn. zm). W związku z powyższym nasza uczelnia oferuje możliwość studiowania z wykorzystaniem metody kształcenia online. Jest to alternatywna forma nauki, do tej realizowanej w całości w siedzibie Uczelni.

  • Co zyskasz po studiach?

    Psychologia marketingu, reklamy i mediów to studia licencjackie, które pokażą Ci, jak mechanizmy psychologiczne wpływają na decyzje konsumentów i skuteczność przekazu medialnego. Poznasz techniki wywierania wpływu, budowania wizerunku i komunikacji perswazyjnej, które przygotują Cię do dalszego rozwoju w branży kreatywnej, reklamowej lub PR. Studia Psychologia marketingu, reklamy i mediów są specjalnością w obrębie kierunku Psychologia I stopnia. Tok nauczania w semestrach 4-6 przewiduje w programie studiów realizację przedmiotów specjalnościowych w ramach wybranego modułu specjalnościowego: Psychologia marketingu, reklamy i mediów. Dołącz do nas i wybierz Psychologię marketingu, reklamy i mediów – studia, które pozwolą Ci rozwijać karierę w dynamicznej branży marketingu i reklamy.

Możliwości zatrudnienia po studiach

Ukończenie studiów umożliwia uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zatrudnienia m.in.:

  • w działach marketingu małych, średnich i dużych firm oraz startupów;

  • jako specjalista w agencjach reklamowych i PR;

  • na stanowiskach związanych z komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem;

  • w ośrodkach badania rynku i opinii publicznej;

  • w organizacjach zajmujących się doradztwem biznesowym i konsumenckim.

Zdjęcie zatrudnienia
Zdjęcie dlaczego warto

Dlaczego warto studiować z nami?

  • będziesz mógł równocześnie studiować i pracować lub rozwijać swoje pasje;

  • masz pewność wysokiej jakości świadczonych usług oraz skuteczności naszych metod;

  • korzystasz z wiedzy doświadczonych wykładowców i praktyków, w tym z uznanych uczelni zagranicznych;

  • otrzymasz legitymację studencką, która uprawni Cię do wielu zniżek, a na zakończenie studiów – tytuł licencjata i dyplom zgodny z wytycznymi MNiSW;

  • studia Psychologia marketingu, reklamy i mediów będące specjalnością w obrębie kierunku Psychologia zwiększą Twoje szanse na znalezienie wymarzonej pracy.

alt

Kompetencje potwierdzone dyplomem

Jako nasz absolwent uzyskasz:

  • dyplom ukończenia studiów licencjackich,

  • wiedzę, umiejętności i kwalifikacje niezbędne do podjęcia pracy,

  • kompetencje cenione przez pracodawców.

Program studiów

Program studiów jest zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz. U. z 2021 r. poz. 661, z późn. zm). Sprawdź, jakie przedmioty będziesz realizować w toku studiów:

Pobierz program studiów
Zdjęcie programu studiów

Psychologia marketingu, reklamy i mediów