Psychologia reklamy i komunikacji
Czesne
Poziom:
Studia podyplomowe
Liczba semestrów:
2
Czego nauczysz się na studiach
Psychologia reklamy i komunikacji?
rozwijać praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy;
wspierać ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia poprzez świadomą koncentrację na pozytywnych aspektach otoczenia;
poznawać mechanizmy psychologiczne wykorzystywane w reklamie oraz budować skuteczne strategie marketingowe;
doskonalić komunikację z otoczeniem marki i jej interesariuszami;
analizować postawy i różnorodne zachowania konsumentów;
tworzyć świadome i efektywne działania marketingowe z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej.

Cel studiów
Podczas studiów podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji zdobędziesz praktyczną wiedzę o psychologicznych mechanizmach wykorzystywanych w reklamie i komunikacji marketingowej. Poznasz zasady tworzenia skutecznych strategii reklamowych, które przyciągają uwagę konsumentów oraz wzbudzają pozytywne skojarzenia z marką. Nauczysz się również wspierać ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia, bazującego na świadomym koncentrowaniu się na pozytywnych aspektach otaczającego świata, co może wzbogacić kampanie reklamowe o elementy angażujące emocjonalnie.
Zyskaj przewagę na rynku dzięki wiedzy, która pomaga tworzyć komunikację bliską współczesnym konsumentom – wybierz Psychologię reklamy i komunikacji! Studia podyplomowe to dobry pomysł, by zwiększyć Twoje szanse na rozwój zawodowy.Adresaci
Studia adresowane są do absolwentów studiów wyższych w tym w szczególności do: osób zainteresowanych tematyką psychologii reklamy i komunikacji, pracowników działów marketingu, komunikacji.
Świadectwo zgodne z wytycznymi MNiSW
Po ukończeniu studiów otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego.
Co zyskasz po studiach?
Kształcenie na naszej Uczelni to przede wszystkim praktyczne umiejętności, które przydadzą Ci się w tworzeniu angażujących i efektywnych kampanii reklamowych. Dzięki studiom podyplomowym z zakresu Psychologii reklamy i komunikacji zyskasz wiedzę i kompetencje cenione w branżach marketingowych i reklamowych, dzięki czemu staniesz się poszukiwanym specjalistą. Studia podyplomowe umożliwią Ci rozwinięcie umiejętności komunikacji z klientami oraz interesariuszami marki, a także efektywne wykorzystanie psychologii konsumenta do tworzenia działań promocyjnych.
Na zakończenie studiów otrzymasz świadectwo dokumentujące zdobycie umiejętności i wiedzy z zakresu psychologii reklamy i komunikacji. Dokument ten jest potwierdzeniem nabytej wiedzy i stanowi doskonałe uzupełnienie kompetencji uzyskanych podczas studiów licencjackich lub magisterskich, co ma pozytywny wpływ na kształtowanie Twojego profilu zawodowego.
Możliwości zatrudnienia po studiach
jako specjalista w dziale marketingu, reklamy lub PR;
w agencjach reklamowych i firmach zajmujących się komunikacją medialną;
jako menedżer ds. komunikacji marki lub strateg kampanii reklamowych;
w organizacjach zajmujących się analizą zachowań konsumentów;
w działach obsługi klienta i relacji z interesariuszami marki.


Dlaczego warto studiować z nami?
zdobędziesz nowe kompetencje, które pozwolą na rozwój w wybranej branży;
uczysz się w nowoczesny sposób dzięki intuicyjnej platformie dydaktycznej wykorzystującej metody i techniki kształcenia na odległość;
zyskujesz dostęp do interesujących i na bieżąco aktualizowanych materiałów dydaktycznych oraz do niezbędnych pomocy naukowych;
korzystasz z wiedzy doświadczonych wykładowców i praktyków, w tym z uznanych uczelni zagranicznych;
masz pewność wysokiej jakości nauczania oraz skuteczności naszych metod;
zdobędziesz świadectwo zgodne z wytycznymi MNiSW.
Kompetencje potwierdzone świadectwem
Jako nasz absolwent uzyskasz:
świadectwo ukończenia studiów podyplomowych,
wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy,
kompetencje cenione przez pracodawców.
Program studiów
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).

Psychologia reklamy i komunikacji
Psychologia reklamy i komunikacji
Liczba semestrów: 2
Opłata za czesne
420 zł x10



