Psychologia reklamy i komunikacji
Czesne
Poziom:
Studia podyplomowe
Liczba semestrów:
2
Czego nauczysz się na studiach
Psychologia reklamy i komunikacji?
- rozwijać praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy; 
- wspierać ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia poprzez świadomą koncentrację na pozytywnych aspektach otoczenia; 
- poznawać mechanizmy psychologiczne wykorzystywane w reklamie oraz budować skuteczne strategie marketingowe; 
- doskonalić komunikację z otoczeniem marki i jej interesariuszami; 
- analizować postawy i różnorodne zachowania konsumentów; 
- tworzyć świadome i efektywne działania marketingowe z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej. 

- Cel studiów- Podczas studiów podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji zdobędziesz praktyczną wiedzę o psychologicznych mechanizmach wykorzystywanych w reklamie i komunikacji marketingowej. Poznasz zasady tworzenia skutecznych strategii reklamowych, które przyciągają uwagę konsumentów oraz wzbudzają pozytywne skojarzenia z marką. Nauczysz się również wspierać ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia, bazującego na świadomym koncentrowaniu się na pozytywnych aspektach otaczającego świata, co może wzbogacić kampanie reklamowe o elementy angażujące emocjonalnie. 
 Zyskaj przewagę na rynku dzięki wiedzy, która pomaga tworzyć komunikację bliską współczesnym konsumentom – wybierz Psychologię reklamy i komunikacji! Studia podyplomowe to dobry pomysł, by zwiększyć Twoje szanse na rozwój zawodowy.
- Adresaci- Studia adresowane są do absolwentów studiów wyższych w tym w szczególności do: osób zainteresowanych tematyką psychologii reklamy i komunikacji, pracowników działów marketingu, komunikacji. 
- Świadectwo zgodne z wytycznymi MNiSW- Po ukończeniu studiów otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego. 
- Co zyskasz po studiach?- Kształcenie na naszej Uczelni to przede wszystkim praktyczne umiejętności, które przydadzą Ci się w tworzeniu angażujących i efektywnych kampanii reklamowych. Dzięki studiom podyplomowym z zakresu Psychologii reklamy i komunikacji zyskasz wiedzę i kompetencje cenione w branżach marketingowych i reklamowych, dzięki czemu staniesz się poszukiwanym specjalistą. Studia podyplomowe umożliwią Ci rozwinięcie umiejętności komunikacji z klientami oraz interesariuszami marki, a także efektywne wykorzystanie psychologii konsumenta do tworzenia działań promocyjnych. 
 Na zakończenie studiów otrzymasz świadectwo dokumentujące zdobycie umiejętności i wiedzy z zakresu psychologii reklamy i komunikacji. Dokument ten jest potwierdzeniem nabytej wiedzy i stanowi doskonałe uzupełnienie kompetencji uzyskanych podczas studiów licencjackich lub magisterskich, co ma pozytywny wpływ na kształtowanie Twojego profilu zawodowego.
Możliwości zatrudnienia po studiach
- jako specjalista w dziale marketingu, reklamy lub PR; 
- w agencjach reklamowych i firmach zajmujących się komunikacją medialną; 
- jako menedżer ds. komunikacji marki lub strateg kampanii reklamowych; 
- w organizacjach zajmujących się analizą zachowań konsumentów; 
- w działach obsługi klienta i relacji z interesariuszami marki. 


Dlaczego warto studiować z nami?
- zdobędziesz nowe kompetencje, które pozwolą na rozwój w wybranej branży; 
- uczysz się w nowoczesny sposób dzięki intuicyjnej platformie dydaktycznej wykorzystującej metody i techniki kształcenia na odległość; 
- zyskujesz dostęp do interesujących i na bieżąco aktualizowanych materiałów dydaktycznych oraz do niezbędnych pomocy naukowych; 
- korzystasz z wiedzy doświadczonych wykładowców i praktyków, w tym z uznanych uczelni zagranicznych; 
- masz pewność wysokiej jakości nauczania oraz skuteczności naszych metod; 
- zdobędziesz świadectwo zgodne z wytycznymi MNiSW. 
Kompetencje potwierdzone świadectwem
Jako nasz absolwent uzyskasz:
- świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, 
- wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy, 
- kompetencje cenione przez pracodawców. 
Program studiów
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).

Psychologia reklamy i komunikacji
Psychologia reklamy i komunikacji
Liczba semestrów: 2
Opłata za czesne
420 zł x10



