Edukacja 2.0

Rabat nawet do 40% na kolejny kierunek

Sprawdź

mgr Sylwia Wojnarska

Marketing

Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, handlu międzynarodowym i budowaniu relacji biznesowych. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie studiowała międzynarodowe stosunki polityczne i gospodarcze, oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa zamówień publicznych. Ukończyła również program MBA na Wydziale Zarządzania tej uczelni. Od wielu lat pełni funkcje kierownicze w obszarze eksportu i sprzedaży, kierując wielokulturowymi zespołami oraz realizując projekty na rynkach zagranicznych. Jej kompetencje obejmują m.in. prowadzenie negocjacji handlowych, rozwój sieci sprzedaży, opracowywanie strategii rynkowych oraz aktywny udział w targach branżowych.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Dawid Lasociński