Dawid Lasociński

Marketing

Absolwent studiów magisterskich z historii na Wydziale Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, ze specjalizacją nauczycielską i uprawnieniami pedagogicznymi. Ukończył studia podyplomowe z Life Coachingu na Collegium Civitas w Warszawie. Od września 2014 roku posiada uprawnienia trenera I stopnia. Posiada doświadczenie jako nauczyciel w szkołach licealnych i wykładowca akademicki. Prowadził różnorodne szkolenia i warsztaty, również w języku angielskim, oraz zajęcia dla studentów, w tym na uniwersytetach trzeciego wieku. Jest także aktywnym twórcą internetowym z własnym kanałem na YouTube. Dodatkowo zajmuje się pisaniem i jest autorem kilku podręczników. Pracował również jako kierownik redakcji i redaktor w Wydawnictwie Szkolnym PWN. Obecnie specjalizuje się w coachingu i prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich, takich jak komunikacja, praca w grupie, asertywność, rozwiązywanie konfliktów i budowa marki osobistej. Organizuje również szkolenia z fotografii, blogowania, social mediów, nordic walkingu oraz narzędzi TIK dla nauczycieli. Jest zaangażowany w międzynarodowe projekty z dziedziny rozwoju kompetencji miękkich, narzędzi internetowych i turystyki.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.