mgr Grzegorz Kiszluk

Marketing

Absolwent Wydziału Dzienniarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 1991-1996 pełnił funkcję Dyrektor Działu Mediów w Publicis FCB i dyrektora generalnego Optimedia Poland (1994-1996). Członek zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i pierwszy prezes rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa. Były zastępca prezesa zarządu i prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Wykładowca przedmiotów z zakresu marketingu i reklamy. Członek jury festiwali Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR, Camerimage. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej, w szczególności za działania integrujące różne środowiska zawiązane z komunikacją rynkową i pozwalające wykorzystać synergię ich współpracy. Od 1997 pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact, a dd 1999 pełni funkcję redaktora naczelnego pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. Twórca platformy Brief for Poland (od 2002), której celem jest zbudowanie Marki Polska. Inicjator dwóch międzynarodowych festiwali marketingu miejsc. Twórca programu i rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie (od 2011).

Zobacz innych wykładowców

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Paweł Tkaczyk

dr hab. Patryk Borowiak

dr Grzegorz Cieloch

dr Przemysław Jankowski

dr Michał Mijalski

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

Dawid Lasociński