Grzegorz Kiszluk

Marketing

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 1991-1996 pełnił funkcję Dyrektor Działu Mediów w Publicis FCB i dyrektora generalnego Optimedia Poland (1994-1996). Członek zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i pierwszy prezes rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa. Były zastępca prezesa zarządu i prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Wykładowca przedmiotów z zakresu marketingu i reklamy. Członek jury festiwali Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR, Camerimage. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej, w szczególności za działania integrujące różne środowiska zawiązane z komunikacją rynkową i pozwalające wykorzystać synergię ich współpracy. Od 1997 pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact, a dd 1999 pełni funkcję redaktora naczelnego pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. Twórca platformy Brief for Poland (od 2002), której celem jest zbudowanie Marki Polska. Inicjator dwóch międzynarodowych festiwali marketingu miejsc. Twórca programu i rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie (od 2011).

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Dawid Lasociński