dr Kamila Słupińska

Marketing

Ukończyła studia doktoranckie z ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalizując się w marketingu. Wcześniej ukończyła tam także studia magisterskie z ekonomii i komunikacji w biznesie międzynarodowym. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Psychologii w biznesie w Teichert & Partners oraz Collegium Balticum, a także studia podyplomowe w zakresie Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące między innymi rolę młodszego specjalisty ds. testów. W przeszłości pracowała również jako specjalista ds. badań i marketingu oraz kierownik Biura Promocji na Uniwersytecie Szczecińskim. Jej kompetencje obejmują prowadzenie badań marketingowych, tworzenie planów marketingowych, koordynację projektów oraz szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji i negocjacji. Jest również doświadczonym organizatorem konferencji i szkoleń oraz ekspertem w zakresie współpracy nauki z biznesem. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach. Obecnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim.

Zobacz innych wykładowców

mgr Piotr Józefczyk

mgr Sylwia Wojnarska

dr Agata Ludzis-Todorov

mgr Gabriela Woch

mgr Joanna Neumann

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kamila Piotrowska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Paweł Tkaczyk

dr hab. Patryk Borowiak

mgr Grzegorz Kiszluk

dr Grzegorz Cieloch

dr Przemysław Jankowski

dr Michał Mijalski

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

Dawid Lasociński