Edukacja 2.0

Rabat nawet do 40% na kolejny kierunek

Sprawdź

dr Kamila Słupińska

Marketing

Ukończyła studia doktoranckie z ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalizując się w marketingu. Wcześniej ukończyła tam także studia magisterskie z ekonomii i komunikacji w biznesie międzynarodowym. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Psychologii w biznesie w Teichert & Partners oraz Collegium Balticum, a także studia podyplomowe w zakresie Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące między innymi rolę młodszego specjalisty ds. testów. W przeszłości pracowała również jako specjalista ds. badań i marketingu oraz kierownik Biura Promocji na Uniwersytecie Szczecińskim. Jej kompetencje obejmują prowadzenie badań marketingowych, tworzenie planów marketingowych, koordynację projektów oraz szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji i negocjacji. Jest również doświadczonym organizatorem konferencji i szkoleń oraz ekspertem w zakresie współpracy nauki z biznesem. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach. Obecnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Dawid Lasociński