
dr Kamila Słupińska
Marketing
Ukończyła studia doktoranckie z ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalizując się w marketingu. Wcześniej ukończyła tam także studia magisterskie z ekonomii i komunikacji w biznesie międzynarodowym. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Psychologii w biznesie w Teichert & Partners oraz Collegium Balticum, a także studia podyplomowe w zakresie Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące między innymi rolę młodszego specjalisty ds. testów. W przeszłości pracowała również jako specjalista ds. badań i marketingu oraz kierownik Biura Promocji na Uniwersytecie Szczecińskim. Jej kompetencje obejmują prowadzenie badań marketingowych, tworzenie planów marketingowych, koordynację projektów oraz szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji i negocjacji. Jest również doświadczonym organizatorem konferencji i szkoleń oraz ekspertem w zakresie współpracy nauki z biznesem. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach. Obecnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim.