dr Michał Mijalski

Marketing

Doktorant studiów politologicznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwent studiów wyższych z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykładowca akademicki z kilkuletnim stażem. Zdobywał doświadczenie zawodowe, pracując jako rzecznik prasowy jednego z klubów piłkarskich, a także jako redaktor, dziennikarz i fotograf. Autor publikacji naukowych.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Dawid Lasociński