dr Przemysław Jankowski

Marketing

Doktor nauk humanistycznych, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie zdobył również tytuł magistra z etnologii. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych. Jako pisarz i dziennikarz współpracował z wieloma popularnymi portalami i czasopismami. Specjalizuje się w przygotowywaniu contentu, komunikacji biznesowej oraz strategii biznesowych. Posiada szerokie doświadczenie zawodowe w równych obszarach. Pracował jako projekt menedżer, content menedżer, konsultant ds. public relations oraz grafik. W przeszłości pracował również jako nauczyciel akademicki, badacz terenowy oraz metodolog.

Zobacz innych wykładowców

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Paweł Tkaczyk

dr hab. Patryk Borowiak

mgr Grzegorz Kiszluk

dr Grzegorz Cieloch

dr Michał Mijalski

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

Dawid Lasociński