dr Przemysław Jankowski

Marketing

Doktor nauk humanistycznych, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie zdobył również tytuł magistra z etnologii. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych. Jako pisarz i dziennikarz współpracował z wieloma popularnymi portalami i czasopismami. Specjalizuje się w przygotowywaniu contentu, komunikacji biznesowej oraz strategii biznesowych. Posiada szerokie doświadczenie zawodowe w równych obszarach. Pracował jako projekt menedżer, content menedżer, konsultant ds. public relations oraz grafik. W przeszłości pracował również jako nauczyciel akademicki, badacz terenowy oraz metodolog.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Dawid Lasociński