prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Marketing

Profesor doktor habilitowana, autorka lub współautorka licznych monografii i artykułów naukowych. Specjalizuje się w badaniach dotyczących usług, marketingu usług, konsumpcji przez gospodarstwa domowe, zachowań konsumentów, e-usług, internacjonalizacji przedsiębiorstw usługowych, praw konsumentów i społecznej odpowiedzialności konsumentów. Prowadzi zajęcia z marketingu usług, zachowań nabywców, e-usług oraz ochrony i edukacji konsumentów. Za dokonania naukowe, dydaktyczne i współpracę z otoczeniem odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi i Medalem Komisji Edukacji Naukowej.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Agata Ludzis-Todorov

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

Dawid Lasociński