Edukacja 2.0

Rabat nawet do 40% na kolejny kierunek

Sprawdź

dr Agata Ludzis-Todorov

Marketing

Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie kulturoznawstwa. Absolwentka Uniwersytetu SWPS, Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako wykładowczyni akademicka Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. B. Prusa, a także jako młodsza specjalistka ds. komunikacji wewnętrznej dwóch polskich korporacji czy specjalistka ds. marketingu i komunikacji. Aktywna uczestniczka licznych szkoleń i kursów, posiadaczka certyfikatów z zakresu analizy mediów. Współzałożycielka i aktywny członek Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów, sekcji Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.

Zobacz innych wykładowców

Paweł Tkaczyk

Ekspert marketingu i budowania marki, nazywany „najskuteczniejszym copywriterem w Polsce”.

dr hab. Patryk Borowiak

Doktor habilitowany nauk humanistycznych. Specjalista w zakresie Public Relations.

dr Grzegorz Cieloch

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu ekonomii, marketingu i zarządzania sprzedażą, posiadający solidne podstawy w teorii organizacji, analizie rynku i danych biznesowych.

dr Przemysław Jankowski

Doktor nauk humanistycznych. Autor książki „Kiedy boga nie ma” oraz licznych publikacji naukowych i publicystycznych.

dr Michał Mijalski

dr Kamila Słupińska

Doktor nauk ekonomicznych. Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie.

mgr inż. Joanna Ziomek

mgr Kristine Gevorgyan

mgr Katarzyna Jaworska

mgr Piotr Józefczyk

Grzegorz Kiszluk

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. Twórca platformy Brief for Poland.

mgr Agnieszka Kminikowska-Szwichtenberg

mgr Piotr Kowalski

mgr Anna Majkowska

mgr Andrzej Meler

mgr Joanna Neumann

mgr Kamila Piotrowska

mgr Katarzyna Tatarkiewicz

mgr Maciej Tesławski

mgr Olga Winiarczyk

mgr Gabriela Woch

mgr Sylwia Wojnarska

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Profesor doktor habilitowana, autorka monografii i artykułów o zachowaniach konsumentów, trendach i ochronie edukacji konsumentów.

Dawid Lasociński